تعمیر ایسیو ECU فورد ادج و تعمیر تخصصی ای سی یو ECU انواع هیوندای AZERA کیا KIA لکسوس بنز BENZ بی ام و BMW تویوتا TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.
ایسیو یا واحد کنترل الکترونیکی یا واحد کنترل موتور (ECU) در حقیقت یک پردازشگر و یا یک میکروکنترلر است که اطلاعات لازم را از سنسورها ( مانند : دمای هوا ، دمای آب ، فشار هوا ، دور موتور و … ) دریافت کرده و پس از پردازش ، دستورات لازم را به عملکردها ( مانند : رله دوبل ، انژکتور ، کویل دوبل و … ) صادر می کند .
این قطعات، خروجی برخی سنسورهای موجود در خودرو، مانند سنسور اکسیژن را بررسی میکنند.
در خودروهای مدرن، ECU در جرقهزنی شمعها، باز و بسته شدن انژکتورها و روشن و خاموش شدن فن تصمیم گیرندهی اصلی است. تمام این وظایف نیازمند خروجیهای دیجیتال هستند که تنها یا روشن، یا خاموش است.
ECU باید بتواند خروجی ولتاژ آنالوگ هم داشته باشد تا بر برخی از اجزای پیشرانهی خودرو هم تأثیر داشته باشد. پردازندهی ECU یک قطعهی دیجیتال است، بنابراین برای تبدیل اعداد دیجیتال به ولتاژ آنالوگ، نیازمند قطعهای دیگر است.
چگونه خودرو را عیب یابی کنیم
فرهمدهنده یا کاندیشنر سیگنال (Conditioner)، برای تنظیم ورودیها یا خروجیها پیش از خوانده شدن (Read) استفاده میشوند.
حجم موتور | ۲.۰ لیتری توربو شارژ |
محور محرک | FWD |
گیربکس | ۶A |
حداکثر قدرت | ۲۵۰اسب بخار |
حداکثر گشتاور | ۳۷۸نیوتن متر گشتاور |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۷.۵-۸.۰ثانیه |
مصرف سوخت ترکیبی | ۸.۴لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر |
حداکثر سرعت(km/h) | ۲۰۰ |
تعمیر ایسیو ECU فورد ادج